Veelgestelde vragen

Kunnen jullie ook artikelen voor mij bestellen die niet op de website voorkomen?

Ja, indien wij een door u gewenst artikel niet in ons assortiment hebben dan proberen wij het graag voor u te vinden.
Geef ons zoveel mogelijk informatie over het gewenste product - zoals titel, uitgever etc. - en wij gaan op zoek voor u.
Stel de vraag bij voorkeur via een e-mail. U krijgt altijd antwoord op uw zoekvraag.

Als ik twee of meer zoekwoorden invul, dan krijg ik soms een enorm aantal artikelen op het scherm.

U kunt de uitkomsten van uw zoekopdracht aanzienlijk beperken door de zoekwoorden die u invult tussen aanhalingstekens te zetten.
Kijk bijvoorbeeld maar eens naar het verschil tussen:

blue book

en

"blue book"

Dit werkt overigens bij de meeste zoekmachines op deze manier.

Hoe lang duurt het voordat een door mij besteld produkt in mijn bezit is?

Zodra wij het verschuldigde bedrag op onze bankrekening hebben staan, worden artikelen die wij op voorraad hebben aan u verstuurd. Per post duurt het dan 1 tot 2 werkdagen voordat het bestelde product bij u afgeleverd wordt. Een indicatie van de verwachte beschikbaarheid wordt standaard vermeld bij de productinformatie op onze website. Let op: dit is slechts een indicatie. Er kunnen zich altijd situaties voordoen waardoor de vermelde beschikbaarheid tijdelijk anders is dan vermeld. Wij brengen u daar altijd zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Kan ik ook artikelen komen ophalen?

Ja, maar alleen op afspraak! Bij voorkeur via e-mail.

Kan de bestelling ook naar een ander adres worden gestuurd?

Ja, dit kunt u tijdens het bestelproces ingeven.

Hoe kan ik betalen?

Uit veiligheidsoverwegingen hanteren wij vooruitbetaling per internetbankieren of klassieke bankoverschrijving en bij afhalen kunt u contant betalen. Tijdens het bestelproces worden de betaalgegevens getoond. Zie hiervoor tevens Leveringsinfo.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

Ja, Hiermee wordt tijdens het bestelproces rekening gehouden. Wij nemen contact met u op omtrent verzendkosten en betaling. Indien u vanuit BelgiŽ bestelt komen de betaalgegevens vanzelf op het scherm en worden tevens automatisch per e-mail toegezonden.

Kan ik ook een factuur krijgen met de BTW daarop vermeld?

Ja, bij aflevering wordt standaard een BTW gespecificeerde faktuur meegestuurd.

Ik heb een andere vraag.

Kijk eens bij Bedrijfsgegevens, Leveringsinfo of Leveringsvoorwaarden. Staat het antwoord daar niet bij, aarzel niet om een e-mail te sturen. Wij geven zo spoedig mogelijk antwoord, vaak per ommegaande of dezelfde dag nog.
U kunt ook bellen, wij zijn van maandag t/m vrijdag tussen 10.00u en 15.00u het beste bereikbaar: 0493-539934.
Indien u wenst kunt u trouwens altijd per e-mail, telefoon, post of fax bestellen en wij geven desgewenst vrijblijvend advies.